Home/FAQ

FAQ.

Deze FAQ's hebben alleen betrekking op onderhoudscontracten.

Voor vragen over een ander product, verwijzen wij u naar onze pagina Contacteer ons.

Waarom is mijn eerste factuur hoger dan verwacht?

De eerste factuur dekt de periode vanaf de leveringsdatum met anticipatie op de volgende maand.

Waarom is mijn contract niet geactiveerd?

Neem contact op met uw dealer zodat hij ons uw ondertekende contract in PDF-formaat met uw chassisnummer per e-mail kan sturen naar service@mobilize-fs.com.

Kan ik mijn onderhoudscontract wijzigen?

Het is mogelijk om het onderhoudscontract te verlengen met stappen van 10.000 km en/of 1 jaar met een maximum van 7 jaar / 200.000 km.

Voor een verlengingsaanvraag, stuur een e-mail naar service@mobilize-fs.com, maximaal 2 maanden voor de vervaldatum van uw contract. Let op: het is niet mogelijk om de duur van uw lopende contract te verkorten.

Kan ik mijn garantieverlenging wijzigen?

Het is niet mogelijk om een lopend garantieverlengingscontract te wijzigen.

Hoe kan ik mijn lopende onderhoudscontract stopzetten?

Het is mogelijk om uw lopende contract op te zeggen.

Houd er rekening mee dat:
  • Bij vervroegde beëindiging administratiekosten van €60 en 20% van het resterende verschuldigde saldo van toepassing zijn.
  • Als het contract is ondertekend bij een niet-erkende dealer en/of van particulier tot particulier, zijn er administratiekosten van €60 van toepassing en moet het verkoopbewijs worden gestuurd naar service@mobilize-fs.com.
  • Bij de aankoop van een nieuw voertuig binnen het netwerk met een onderhoudscontract of een beschadigd voertuig, zijn er geen extra kosten van toepassing.

Ik heb de oorspronkelijk geplande maximale kilometerstand bereikt, maar niet de maximale duur. Wat zijn de gevolgen?

Bij maandelijkse betaling kunt u niet langer profiteren van het onderhoudscontract, maar moet u de geplande maandelijkse betalingen blijven voldoen. Het is ook mogelijk om de kilometerstand van uw contract te verlengen (tegen een nieuw tarief) of uw contract vervroegd op te zeggen.

Ik wil een onderhoudscontract voor een tweedehands voertuig van meer dan een jaar oud. Is dat mogelijk?

Ja, het is mogelijk om een contract af te sluiten van 12 tot 60 maanden en tot 100.000 km. Aan het einde van het contract mag het voertuig echter niet ouder zijn dan 10 jaar en/of 200.000 km hebben gereden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw erkende dealer.

Bij mijn bezoek aan de garage stel ik vast dat mijn contract in 'Stop service' staat. Wat moet ik doen? Waarom?

We wachten mogelijk op uw ondertekende contract van uw dealer, of een boekhoudkundige controle kan nodig zijn. Neem contact met ons op via e-mail om de situatie op te helderen.

Voor alle vragen over ons onderhoudscontract die hierboven niet worden beantwoord, kunt u een e-mail sturen naar service@mobilize-fs.com